Tuesday, May 3, 2011

ビーチウッド・プレイスにFOREVER21登場!/FOREVER21 Opened in Beachwood

私の好きな洋服屋さんFOREVER21がビーチウッド・プレイスに最近オープンしました。日本にも進出しているので、ご存知の方も多いと思いますが、FOREVER21は流行を取り入れた、手頃な洋服で人気のティーネージャー向けのブランドです。

ワシントンDCに住んでいる頃は足繁く通っていたのですが、クリーブランドに引っ越してからは、ウェストサイドにしか支店がないため、足が遠のいていましたが、ついにイースト・サイドにも支店ができました。ここの商品は入れ替わりが早いため、まめにチェックしてこそ気に入った洋服が見つかります。ほとんどの洋服は10ドルから30ドルで、低価格に徹しているため、必ずしも高品質とはいえませんが、流行の華やかなドレスをほんの数十ドルで買えるなんて、こんなに嬉しいことはありません。行く度に何かしら買ってしまうので、家の近くにFOREVER21があるのはちょっと危険な気もしますが、これからはいつでも安くて可愛いお洋服を探しに行けるかと思うと、とても嬉しいです。今まで行ったことが無い方は、是非お店を覗いてみて下さい。

One of my favorite American clothing brands, FOREVER 21, has opened its newest branch inside Beachwood Place. It's a popular brand among teenagers for its cheap-chic style. I love shopping at FOREVER21 because I can find a bunch of nice dresses in style for only twenty bucks or even under. Exploring the store is like a treasure hunt. Their stores used to be only in the West Side Cleveland, but now we have one in the East Side. It's kind of dangerous to have FOREVER21 close to my place because I can't help buying something whenever I go there. If you have never been to FOREVER21, you should check it out. It's a must-visit place for a budget-mided fashion lover.